Beamer

Een bijzondere verrassing!

Afgelopen Maandag 8 oktober werden wij aangenaam verrast door een lid van onze  EHBO vereniging, namelijk door Marijn Konings.
Hij verraste ons totaal want dit hadden wij niet verwacht. Hij bood ons een spiksplinternieuwe Beamer aan. Hij zei er bij, zo dat hebben jullie zeker verdiend omdat ik van deze vereniging al verscheidene malen iets ouds uit jullie kast heb gekregen, en ik dit voor mijn verzameling en studie heel goed bruikbaar is.

Wij hadden Marijn bij de gemeente ook voorgedragen voor de jongerenprijs, en ook die heeft hij in de wacht gesleept! Daarom wilde Marijn ons op deze wijze bedanken in de vorm van een beamer.

Nou Marijn van onze kant natuurlijk erg bedankt voor deze mooie beamer en we hopen hem in de toekomst nog heel vaak te mogen gebruiken.

Het bestuur en de voltallige EHBO.
Uitreiking Beamer